- Hasło główne:
- Stoppel, Anna
- Tytuł:
- Nowe media w polityce : na przykładzie kampanii prezydenckich w Polsce w latach 1995-2015
- Autorzy:
- Stoppel, Anna
- Współtwórcy:
- FNCE Wydawnictwo. wydawca, nakładca (publisher) - osoba lub organizacja odpowiadająca za całość procesu wydawniczo-produkcyjnego
- Temat:
- Elektorat
E-wizerunek
Internet
Kampania wyborcza prezydencka
Media społecznościowe
Public relations
Socjotechnika
Wpływ (politologia)
Wybory prezydenckie w Polsce (1995)
Wybory prezydenckie w Polsce (2000)
Wybory prezydenckie w Polsce (2005)
Wybory prezydenckie w Polsce (2010)
Wybory prezydenckie w Polsce (2015)
Polska
Media i komunikacja społeczna
Polityka, politologia, administracja publiczna - Rok wydania:
- 2020
- Wydawca:
- Poznań : FNCE Wydawnictwo
- ISBN:
- 9788366264182
- Opis fizyczny:
- 399 stron : ilustracje ; 24 cm
- Uwagi:
- Bibliografia na stronach 370-[392]
Nagroda w Konkursie Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych im. prof. Czesława Mojsiewicza na najlepszą dysertację w dyscyplinie nauk o polityce
Nagroda im. dr. Pawła Stępki, przyznana przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji oraz Uniwersytet Warszawski za najlepszą rozprawę z dziedziny mediów elektronicznych - Książka