Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowe media w polityce : na przykładzie kampanii prezydenckich w Polsce w latach 1995-2015

Hasło główne:
Stoppel, Anna
Tytuł:
Nowe media w polityce : na przykładzie kampanii prezydenckich w Polsce w latach 1995-2015
Autorzy:
Stoppel, Anna
Współtwórcy:
FNCE Wydawnictwo. wydawca, nakładca (publisher) - osoba lub organizacja odpowiadająca za całość procesu wydawniczo-produkcyjnego
Temat:
Elektorat
E-wizerunek
Internet
Kampania wyborcza prezydencka
Media społecznościowe
Public relations
Socjotechnika
Wpływ (politologia)
Wybory prezydenckie w Polsce (1995)
Wybory prezydenckie w Polsce (2000)
Wybory prezydenckie w Polsce (2005)
Wybory prezydenckie w Polsce (2010)
Wybory prezydenckie w Polsce (2015)
Polska
Media i komunikacja społeczna
Polityka, politologia, administracja publiczna
Rok wydania:
2020
Wydawca:
Poznań : FNCE Wydawnictwo
ISBN:
9788366264182
Opis fizyczny:
399 stron : ilustracje ; 24 cm
Uwagi:
Bibliografia na stronach 370-[392]
Nagroda w Konkursie Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych im. prof. Czesława Mojsiewicza na najlepszą dysertację w dyscyplinie nauk o polityce
Nagroda im. dr. Pawła Stępki, przyznana przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji oraz Uniwersytet Warszawski za najlepszą rozprawę z dziedziny mediów elektronicznych
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02507cam#a2200589#i#4500
001 1743102634067
003 WA 33
005 20231207224615.6
008 200512s2020####pl#a|||g#####|000#0#pol#c
020 %a 9788366264182 %q (oprawa miękka)
040 %a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d WA N %d KR U %e PNN %d WA 33
041 0 # %a pol
045 2 %b d1995 %b d2015
046 %k 2020
090 1 %a KSIĘGOZBIÓR OGÓLNY / POLITOLOGIA %2 WA 33 %y 08/00
100 1 %a Stoppel, Anna. %e Autor
245 1 0 %a Nowe media w polityce : %b na przykładzie kampanii prezydenckich w Polsce w latach 1995-2015 / %c Anna Stoppel.
260 # %a Poznań : %b FNCE Wydawnictwo, %c 2020.
300 %a 399 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 370-[392].
586 8 %a Nagroda w Konkursie Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych im. prof. Czesława Mojsiewicza na najlepszą dysertację w dyscyplinie nauk o polityce
586 8 %a Nagroda im. dr. Pawła Stępki, przyznana przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji oraz Uniwersytet Warszawski za najlepszą rozprawę z dziedziny mediów elektronicznych
648 # 9 %a 1901-2000
648 # 9 %a 1989-2000
648 # 9 %a 2001-
650 9 %a Elektorat
650 9 %a E-wizerunek
650 9 %a Internet
650 9 %a Kampania wyborcza prezydencka
650 9 %a Media społecznościowe
650 9 %a Public relations
650 9 %a Socjotechnika
650 9 %a Wpływ (politologia)
650 9 %a Wybory prezydenckie w Polsce (1995)
650 9 %a Wybory prezydenckie w Polsce (2000)
650 9 %a Wybory prezydenckie w Polsce (2005)
650 9 %a Wybory prezydenckie w Polsce (2010)
650 9 %a Wybory prezydenckie w Polsce (2015)
651 9 %a Polska
655 9 %a Monografia
658 %a Media i komunikacja społeczna
658 %a Polityka, politologia, administracja publiczna
710 2 # %a FNCE Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1743102634067 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-66264-18-2 (oprawa miękka)

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K8 480573
Sygnatura:
08/00 WD-KO 480573
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies