Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Inteligencja emocjonalna w biznesie, czyli jak zwiększyć własne szanse na sukces

Hasło główne:
Weisinger, Hendrie
Tytuł:
Inteligencja emocjonalna w biznesie, czyli jak zwiększyć własne szanse na sukces
Autorzy:
Weisinger, Hendrie
Współtwórcy:
Albigowski, Marek. Tłumaczenie
Temat:
Inteligencja (psychol.) - zagadnienia
Sukces
Psychologia
Rok wydania:
1998
Wydawca:
Warszawa : "Business Press"
ISBN:
8387474355
Opis fizyczny:
229 s. ; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01071nam|a2200313#i#4500
001 1742000377600
003 WA 33
005 20231206044125.0
008 091018s1998####pl#||||g#||||||||#||pol#|
020 %a 8387474355
035 %a SowaIDT19013
040 %a WA 33 %c WA 33 %e PNN
080 %a 159.942
080 %a 331.108.4
100 1 %a Weisinger, Hendrie.
245 1 0 %a Inteligencja emocjonalna w biznesie, czyli jak zwiększyć własne szanse na sukces / %c Hendrie Weisinger ; tł. [z ang.] Marek Albigowski.
260 %a Warszawa : %b "Business Press", %c 1998.
300 %a 229 s. ; %c 21 cm.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Inteligencja (psychol.) %x zagadnienia
650 9 %a Sukces
650 9 %a Psychologia
700 1 # %a Albigowski, Marek. %e Tłumaczenie
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000377600 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-87474-35-5
990 %a Inteligencja
990 %a Emocje
990 %a Kariera zawodowa

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
00 64772
Sygnatura:
MBSG1 MBSG 64772
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies