Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komunikacja interpersonalna i psychologiczne aspekty pracy z ludźmi : od instytucji kultury do biznesu

Hasło główne:
Cyrklaff-Gorczyca, Magdalena
Tytuł:
Komunikacja interpersonalna i psychologiczne aspekty pracy z ludźmi : od instytucji kultury do biznesu
Wariant tytułu:
Od instytucji kultury do biznesu
Autorzy:
Cyrklaff-Gorczyca, Magdalena
Współtwórcy:
Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich. wydawca, nakładca (publisher) - osoba lub organizacja odpowiadająca za całość procesu wydawniczo-produkcyjnego
Temat:
Kompetencje komunikacyjne
Komunikacja interpersonalna
Relacje biznesowe
Relacje międzyludzkie
Stres zawodowy
Techniki samopomocy
Polska
Psychologia
Rok wydania:
2023
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP
ISBN:
9788365741974
Opis fizyczny:
263, [1] strona ; 21 cm
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 233-259. Indeks
Książka kierowana jest do pracowników, przełożonych, klientów organizacji działających w różnych sektorach życia publicznego
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01910cam#a2200421#i#4500
001 1743503304072
003 WA 33
005 20240806121052.8
008 230626s2023####pl#####g#####|001#0#pol#c
020 %a 9788365741974
040 %a SGH %c SGH %d SGH %d WA N %d LUBL KUL %d KR U %d WA N %d SGH %d KR U %d GD U %e PNN %d WA 33
046 %k 2023
100 1 %a Cyrklaff-Gorczyca, Magdalena. %e Autor
245 1 0 %a Komunikacja interpersonalna i psychologiczne aspekty pracy z ludźmi : %b od instytucji kultury do biznesu / %c Magdalena Cyrklaff-Gorczyca.
246 3 0 %a Od instytucji kultury do biznesu
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, %c 2023
300 %a 263, [1] strona ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje popularnonaukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 233-259. Indeks.
521 8 %a Książka kierowana jest do pracowników, przełożonych, klientów organizacji działających w różnych sektorach życia publicznego.
650 9 %a Kompetencje komunikacyjne
650 9 %a Komunikacja interpersonalna
650 9 %a Relacje biznesowe
650 9 %a Relacje międzyludzkie
650 9 %a Stres zawodowy
650 9 %a Techniki samopomocy
651 9 %a Polska
655 9 %a Opracowanie
658 %a Psychologia
710 2 # %a Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1743503304072 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-65741-97-4

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr inwentarza:
K8 488338
Sygnatura:
KPONM MG ONM 488338
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies