Celem artykułu było przedstawienie rozwoju i stanu obecnego rynku turystyki
wiejskiej (w tym agroturystyki) w Polsce wraz z czynnikami warunkującymi (sprzyjającymi
i ograniczającymi) ten rozwój. Analizę przeprowadzono na podstawie danych wtórnych i literatury
przedmiotu. Wynika z niej, że na rynku turystyki wiejskiej, a szczególnie rynku agroturystycznym,
zachodzą w ostatnich latach istotne zmiany, zarówno po stronie podaży, jak
i popytu.
The main purpose of the paper was to show development and the present situation of rural
tourism, including agritourism market in Poland as well as some chosen factor influencing the development
(favourable and unfavourable factors). The analysis was concluded with the statement that
rural tourism and especially agritourism market has been changing dramatically during the last years,
both on the supply and the demand side of the market.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00