Diversity pedagogy and inclusive education – understood as the integration of the
representatives of heterogeneous groups into the educational community – is as an example of
a very up-to-date, socially important innovation, which requires serious, systematic approach
to its generation and diffusion. The paper shows that successful implementation of such innovation
depends not only on what part of the population considers it to be socially useful, but
also on the consistent and, in the long term perspective, logical steps taken to implement and
disseminate the innovation. Such consistency can be accomplished most effectively within the
framework of the strategic plan of innovation implementation.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00