Właściwe zarządzanie marką regionalnego produktu turystycznego jest – na
dynamicznie zmieniającym się rynku turystycznym – warunkiem koniecznym dla
zainteresowania turystów i dokonania przez nich wyboru oferty usługowej danego obszaru
recepcji turystycznej. Celem niniejszego opracowania było przedstawienie wybranych
aspektów zarządzania marką regionalnego produktu turystycznego. Szczególną uwagę
zwrócono na tożsamość i wizerunek marki regionalnego produktu turystycznego przyjmując te
zagadnienia jako punkt wejścia i wyjścia w procesie zarządzania marką regionalnego produktu
turystycznego.
Administering the mark of the regional tourist product is due – on the dynamically
changing tourist market – with condition necessary for the interest of tourists and selecting the
service offer of the given area of the tourist reception by them. Describing selected aspects of the
management was a purpose of this study with brand of the regional tourist product. They paid special
attention to the identity and the brand image of the regional tourist product. These issues are an
entry point and of leaving in the process of administering the mark of the regional tourist product.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00