The purpose of the present study is to analyze the strategic management of the marketing policy of the Bulgarian market of an international company which has already five years presence in our country - BANDEROL. The company is headquartered in Bulgaria but has a presence in a number of European countries. The tasks are placed to achieve the objective related to clarify theoretically some basic aspects of marketing policy, presentation of the company „excise stamp”, analysis of the main activities in the quality of goods company, and analysis of marketing policy company.
Celem niniejszego badania jest analiza strategicznego zarządzania polityką marketingową bułgarskiego rynku - międzynarodowej firmy, która już od pięciu lat działa w naszym kraju - BANDEROL. Siedziba firmy znajduje się w Bułgarii, ale jest obecna w wielu krajach europejskich. Zadania te mają na celu osiągnięcie celu związanego z teoretycznym wyjaśnieniem niektórych podstawowych aspektów polityki marketingowej, prezentacją „pieczęci akcyzowej” spółki; analizę głównych działań w zakresie jakości wyrobów firmy oraz analizą polityki marketingowej firmy.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00