The article describes influence the quality of the interface of online stores on their memorability on selected examples. Nielsen heuristics, LUT’s list and mamorability experiment were used in interface quality assesment.
W artykule opisano wpływ jakości interfejsu na zapamiętywalność stron sklepów internetowych na wybranych przykładach. W badaniach jakości interfejsu wykorzystano heurystyki Nielsena, listę LUT oraz przeprowadzono eksperyment zapamiętywalności.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00