Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ jakości interfejsu sklepów internetowych na ich zapamiętywalność

Tytuł:
Wpływ jakości interfejsu sklepów internetowych na ich zapamiętywalność
Influence the quality of the interface of online stores on their memorability
Autorzy:
Pytka, Katarzyna
Miłosz, Marek
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/98364.pdf
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Politechnika Lubelska. Instytut Informatyki
Tematy:
interface quality
web interface
memorability
memorability experiment
jakość interfejsu
interfejs strony
eksperyment zapamiętywalności
zapamiętywalność
Źródło:
Journal of Computer Sciences Institute; 2020, 15; 114-120
2544-0764
Język:
polski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article describes influence the quality of the interface of online stores on their memorability on selected examples. Nielsen heuristics, LUT’s list and mamorability experiment were used in interface quality assesment.

W artykule opisano wpływ jakości interfejsu na zapamiętywalność stron sklepów internetowych na wybranych przykładach. W badaniach jakości interfejsu wykorzystano heurystyki Nielsena, listę LUT oraz przeprowadzono eksperyment zapamiętywalności.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies