Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Porównanie wydajności trójwymiarowych gier z użyciem silników CryEngine i Unity

Tytuł:
Porównanie wydajności trójwymiarowych gier z użyciem silników CryEngine i Unity
Comparison of 3D games’ efficiency with use of CRYENGINE and Unity game engines
Autorzy:
Żukowski, Hubert
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/98298.pdf
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Politechnika Lubelska. Instytut Informatyki
Tematy:
unity
cryengine
silniki gier
wydajność
game engines
performance
Źródło:
Journal of Computer Sciences Institute; 2019, 13; 345-348
2544-0764
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono wyniki badań wydajności aplikacji utworzonych na silnikach gier wideo: Unity i CryEngine. Przeprowadzone badania skupiały się na zestawieniu dwóch aplikacji utworzonych na wskazanych silnikach. Wybrano parametry, dla których zostało wykonane porównanie, mianowicie liczbę klatek na sekundę, wykorzystanie procesora, zużycie pamięci RAM, a także czas generowania obiektów 3D przez aplikacje. Wykonane aplikacje korzystały z tych samych zasobów i zbliżonego kodu. Postawiona w artykule hipoteza – Unity jest silnikiem wydajniejszym niż CryEngine – została zweryfikowana i częściowo udowodniona: oba silniki są wydajniejsze w zależności od sposobu wykorzystania.

This article presents the results of the performance studies of applications created with use of CryEngine and Unity game engines. Presented research was mainly focused on comparison of two applications created on selected engines. Several parameters were selected for the research: frame rate, CPU usage, RAM usage and generation time of 3D objects. Created applications were built with the use of the same graphic resources and similar source code. The hypotheses set in the article – Unity game engine is more efficient than CryEngine – have been verified and partially confirmed: engines are more efficient in different environments.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies