Analiza zastosowania edukacyjnej aplikacji mobilnej z rozszerzoną rzeczywistością w przyswajaniu wiedzy z zakresu otaczającego świata Analysis of using educational mobile application with augmented reality in asimilate knowledge of the surrounding world
W artykule zawarto opis badań na temat zastosowania rozszerzonej rzeczywistości w przyswajaniu wiedzy przez uczniów. Badania przeprowadzono z wykorzystaniem stworzonej edukacyjnej aplikacji mobilnej. Aplikacja ma formę quizu, w którym odpowiedziami są obiekty 3D. Celem analizy było potwierdzenie tezy, że rozszerzona rzeczywistość w aplikacjach mobilnych sprzyja absorpcji nowo poznanych treści. Ankieta wstępna oraz analiza osiągniętych wyników przez użytkowników potwierdziły stawianą tezę.
The paper presents research on the applying augmented reality technology in the process of knowledge assimilation by pupils. The study was conducted with the use of dedicated educational mobile application. The application takes the form of a quiz, where 3D objects represent answers. The aim of the analysis is to confirm the thesis that the augmented reality applied in mobile applications helps in learning new contents. Preliminary survey and the analysis of achieved users results confirmed the thesis.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00