Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama w Toruniu. Między przeszłością a współczesnością

Tytuł:
Reklama w Toruniu. Między przeszłością a współczesnością
Autorzy:
Radoliński, Łukasz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/973309.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Towarzystwo Miłośników Torunia
Źródło:
Rocznik Toruński; 2018, 45
0557-2177
Język:
polski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies