Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Six Sigma as a method of improving the quality of service process

Tytuł:
Six Sigma as a method of improving the quality of service process
Autorzy:
Kowalik, K.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/973014.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Stowarzyszenie Menedżerów Jakości i Produkcji
Tematy:
DMAIC cycle
improvement
quality
service process
Six Sigma
metoda Six Sigma
jakość usług
proces obsługi
cykl DMAIC
Źródło:
Production Engineering Archives; 2018, 19; 10-15
2353-5156
2353-7779
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The objective of the analysis conducted and described in this paper has been to present the practical application of the Six Sigma method based on the DMAIC cycle in improving the quality of the service process. The first part of the article contains the theoretical framework of six sigma and the issue of using its tools in the aspect of services. Afterwards, there has been calculated the initial sigma value which indicated the need for improvement. Measurement phase has been developed by the value stream mapping, process FMEA and customer survey which results have been analyzed in Pareto chart and fishbone diagram. Improve phase includes the Impact&Effort Matrix and target sigma level that can be achieved as a result of failures reducing and service quality improvement.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies