Motivating to perform remains a very inspiring field of scientific studies. In spite of
extensive research in this field, some areas, of niche nature, that require exploration
can be identified. Motivating the managers is one of such areas, less popular but of
tremendous importance in the process of managing a contemporary organisation. This
article is theoretical and empirical. It was written to present the original results of
empirical research focused on assessment of the motivation impact of 47 financial and
non-financial tools by several hundred Polish managers. The research tool used in the
study process was the questionnaire prepared by the author of this paper. Key
preferences of the group of employees are an important source of information
required in the process of optimising the effectiveness of managing the human capital
and an entire organisation.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00