Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Oferta rozrywkowa stacji radiowych w internecie na przykładzie Radia Eska

Tytuł:
Oferta rozrywkowa stacji radiowych w internecie na przykładzie Radia Eska
The entertainment offer of radio stations on the Internet based on the example of Radio Eska
Autorzy:
Czarnek, Paulina
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/967501.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica; 2013, 20, 2
1505-9057
2353-1908
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Commercial radio stations – from a marketing point of view – consider delivering entertainment to listeners to be their main aim. In order to carry this out, they use not only programmes broadcast daily, but also opportunities provided by the phenomenon of convergence. The subject of this article is the types of convergence seen in entertainment created by radio ma kers. These are discussed based on t he example of Radio Eska – a formatted radio station, targeted at young listeners and directing its message to their needs.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies