Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Insurance awareness in the field of weather risks

Tytuł:
Insurance awareness in the field of weather risks
Świadomość ubezpieczeniowa w zakresie ryzyk pogodowych
Autorzy:
Ratowska-Dziobiak, Eleonora
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/96450.pdf
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Fundacja Ekonomistów Środowiska i Zasobów Naturalnych
Tematy:
insurance awareness
insurance market
insurance service
weather risk
świadomość ubezpieczeniowa
rynek ubezpieczeń
usługa ubezpieczeniowa
ryzyko pogodowe
Źródło:
Ekonomia i Środowisko; 2020, 1; 139-150
0867-8898
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the article is to assess the changes in the insurance awareness of entities in the field of weather risks. Studies that were carried out recently indicate that from the point of view of the client, the attractive price combined with the comprehensive service plays an important role. The interviewees emphasized that the inclusion of new threats and matching the offer with the needs of the buyer may significantly affect the demand for insurance services. Consumer interest in products in the area of weather risks depends on the scope of protection, the amount of insurance premium and innovative solutions in the process of distribution (including the mutual insurance system).

Celem artykułu jest ocena zmian zachodzących w świadomości ubezpieczeniowej podmiotów w obszarze ryzyka pogodowego. Przeprowadzone badania wskazują, że z punktu widzenia klienta atrakcyjna cena w połączeniu z kompleksową obsługą odgrywają ważną rolę. Rozmówcy podkreślają, że uwzględnienie nowych zagrożeń oraz dopasowanie oferty do potrzeb nabywcy może istotnie wpływać na wielkość popytu w zakresie usług ubezpieczeniowych. Zainteresowanie wśród konsumentów produktami ochronnymi na wypadek ryzyka pogodowego zależy od zakresu ochrony oraz wysokości składki ubezpieczeniowej, a także od innowacyjnych rozwiązań w sposobie dystrybucji (m.in. system ubezpieczeń wzajemnych).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies