Certyfikaty i nagrody jako formy upowszechniania koncepcji społecznej odpowiedzialności organizacji Certificates and Awards as the Form of Propagating the Concept of Corporate Social Responsibility
The interest of the contemporary companies is not only in the fulfillment of social responsibility
rules but also in the ways to reliably inform the community about their ‘ethical face’. Such possibility is
created by, functioning in economy, systems of awarding certificates, distinctions, prizes etc.
(e.g. Przejrzysta Polska, SA 8000, Filary Polskiej Gospodarki, Gender Index, Firma Fair Play etc.).
The article characterizes and performs a comparative analysis of the most important initiatives of this
kind in Poland.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00