Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Religie a biznes

Tytuł:
Religie a biznes
Religions and Business
Autorzy:
Gasparski, Wojciech
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/964254.pdf
Data publikacji:
2008-05-15
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Tematy:
religions
business
economy
Źródło:
Annales. Etyka w Życiu Gospodarczym; 2008, 11, 1
1899-2226
2353-4869
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Paper is devoted to the ethical issues of business as considered from the points of view of main religions: Christianity – Catholicism and Protestantism – as well as Judaism and Islam. Ethos of Hinduism and the Caux Round Table efforts to disseminate its principles in cooperation with the world of religion are also mentioned. John Paul II’s and Benedict XVI’s addresses to business leaders are recalled. Suggestion to establish partnership relations between clergymen and business people is pointed out.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies