Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Aukcje internetowe jako źródło informacji o produktach

Tytuł:
Aukcje internetowe jako źródło informacji o produktach
Internet auctions as sources for product information
Autorzy:
Kos-Łabędowicz, Joanna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/964101.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Tematy:
Aukcje
Internet
Portale aukcyjne
Auction
Interne
Internet auction
Źródło:
Studia Ekonomiczne; 2015, 232; 103-112
2083-8611
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Aukcje internetowe są specyficzną formą e-commerce umożliwiającą zawieranie transakcji na linii zarówno B2C, jak i C2C. Prowadzi się badania próbujące wyjaśnić zachowania kupujących, jak też pozwalające na opracowanie jak najefektywniejszych strategii sprzedażowych. Niskie bariery wejścia na rynek aukcji internetowych są czynnikiem pozwalającym wykorzystywać ten kanał sprzedaży zarówno indywidualnym klientom, jak i przedsiębiorstwom. W artykule scharakteryzowano aukcje internetowe, ich rodzaje oraz wady i zalety zarówno dla sprzedających, jak i kupujących, by następnie, odwołując się do wyników badań, pokazać, w jakim stopniu aukcje internetowe są wykorzystywane przez konsumentów w procesie poszukiwania informacji o dobrach i usługach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies