Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czego mogą się nauczyć od Władysława Witwickiego współcześnie psychologowie?

Tytuł:
Czego mogą się nauczyć od Władysława Witwickiego współcześnie psychologowie?
What Can Modern Psychologists Learn from Władysław Witwicki?
Autorzy:
Bobryk, Jerzy
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/963689.pdf
Data publikacji:
1999-09-01
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydział Filozofii
Źródło:
Filozofia Nauki; 1999, 7, 3-4; 131-143
1230-6894
2657-5868
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article is devoted to the evaluation of the ecological alternative in cognitive psychology. The theory of „extended minds” is discussed in this paper as a version of ecological psychology. The authors of the theory of extended mind advocate „active externalism”, based on the active role of the environment in driving cognitive processes. The environment, driving cognitive processes, comprises books, diagrams, language, and other culture products. Władysław Witwicki's psychology and his idea of real presence of persons in cultural products which they create, provide a conceptual framework for the undertaken analysis and evaluation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies