Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The impact of primary suspension stiffness of 2-axle bogie of MKIII passenger car on its dynamical behaviour

Tytuł:
The impact of primary suspension stiffness of 2-axle bogie of MKIII passenger car on its dynamical behaviour
Autorzy:
Zboiński, K.
Golofit-Stawińska, M.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/961421.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
numerical simulation
non-linear dynamics
self-excited vibration
symulacja numeryczna
dynamika nieliniowa
samowzbudne wibracje
Źródło:
Transport Problems; 2018, 13, 1; 135-146
1896-0596
2300-861X
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article presents results of the study on the impact of stiffness in vehicle primary suspension for lateral direction kzy and longitudinal direction kzx. The study was carried out for 2-axle bogie of MKIII passenger car. The problem was solved by numerical tests performed with the simulation software for dynamics of vehicle-track system. Performed study consisted in varying both stiffness types through change of their values from 0.001 to 1000 times as compared to nominal value.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies