Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Čas v psane publicistice

Tytuł:
Čas v psane publicistice
Autorzy:
JUNKOVÁ, BOHUMILA
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/957689.pdf
Data publikacji:
2007
Wydawca:
Uniwersytet Opolski
Tematy:
journalistic style
temporal categories
persuasion
epistemic modality
Źródło:
Stylistyka; 2007, 16; 415-421
1230-2287
2545-1669
Język:
czeski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Joumalistic texts provide information about events that have happened or will most probably happen in the nearest futurę. Temporal data represent merely a single piece of information in these texts. They are expressed by means of morfological, lexical and syn- tactic elements. Apparently, the subject is considerably extensive and varied.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies