Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

SMARTPHONES AND CLT: THREAT OR OPPORTUNITY?

Tytuł:
SMARTPHONES AND CLT: THREAT OR OPPORTUNITY?
Autorzy:
Walsh, Rupert
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/955959.pdf
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. IATEFL Poland Computer Special Interest Group
Tematy:
MALL
CLT
classroom teaching
language pedagogy
Źródło:
Teaching English with Technology; 2019, 19, 2; 59-69
1642-1027
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Mobile Assisted Language Learning (MALL) is one of the fastest growing ELT sectors. To date, the teaching methods of MALL appear overly influenced by the desires of businesses, large institutions and technicians to produce easily measurable outcomes, rather than foundations built on upon pedagogical research that emphasises the importance of developing the communicative competence of learners. Findings from initial studies on MALL indicate not only the feasibility of using mobile devices for communicative purposes within classroom teaching, but also the opportunities they provide to implement a communicative approach more successfully than previously possible. Outworkings of this potential need to be established while the development of MALL remains at the “work in progress” stage.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies