Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

AUGMENTING THE READING CURRICULUM: ALTERNATIVE VIDEO TECHNOLOGY STRATEGIES

Tytuł:
AUGMENTING THE READING CURRICULUM: ALTERNATIVE VIDEO TECHNOLOGY STRATEGIES
Autorzy:
Hewgley, Gary Dean
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/955863.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. IATEFL Poland Computer Special Interest Group
Tematy:
video
reading instruction
Źródło:
Teaching English with Technology; 2015, 15, 4; 44-51
1642-1027
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Students often struggle throughout the reading process and are not aware of how they are reading. While reading instruction dialogue has been around for many years, it has mostly focused on traditional face-to-face methods of modeling and feedback. Technology can play a role in reading instruction by offering teachers and students the option of using video to help motivate students to read, to showcase student readings, as well as to show students what they are doing as they read. This study will present and review strategies using readingcasts, dramatic read-alongs, digital booktalks, recorded video of students reading for feedback, and video feedforwarding.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies