Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Business Lexis: Issues Teachers and Researchers

Tytuł:
The Business Lexis: Issues Teachers and Researchers
Autorzy:
Popescu, Teodora
Bocos, Musata
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/953877.pdf
Data publikacji:
2008-12-31
Wydawca:
Uniwersytet Opolski
Tematy:
business lexis
business metaphors
ergolect
Źródło:
Stylistyka; 2008, 17; 335-345
1230-2287
2545-1669
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this article is to analyse the business lexis from two broad perspectives: its functions and its form. The first part of the article is devoted to aspects pertaining to pedagogical issues, i.e. teaching and learning the business lexis, whereas the second part deals with the most important characteristics of business English, as opposed to general English. The most important issues for a teacher of business English are the curricular activities involved: needs analysis, setting of objectives, decisions on syllabus design and lesson planning, choice of teaching materials and methodology, whereas for the researcher it is important to pinpoint the elements that make up the substance of the business lexis.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies