Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The European Union consumer behaviour in the festivals market in Poland

Tytuł:
The European Union consumer behaviour in the festivals market in Poland
Zachowanie konsumenta Unii Europejskiej na rynku festiwalów w Polsce
Autorzy:
Wróblewski, Ł.
Dacko-Pikiewicz, Z.
Cuyler, A. C.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/953238.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Politechnika Częstochowska
Tematy:
festivals
consumer
culture services
consumer behaviour
festiwale
konsumenci
usługi kulturalne
zachowania konsumenckie
Źródło:
Polish Journal of Management Studies; 2017, 16, 2; 302-314
2081-7452
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In companies oriented toward marketing, consumers are at the centre of attention and learning about their market behaviour and preferences is the starting point in the process of shaping the marketing strategy. An organization, thanks to the right marketing strategy, can better adapt to its environment, which is a key element of strategic management. Therefore, this article addresses the issue of consumer behaviour relative to festivals. The first part of the paper features a brief description of consumers of music, film, and theatre festivals in Poland based on surveys, and the second part describes cultural consumers’ market behaviour. The researchers collected data for this study on N=891 consumers of five Polish festivals in 2016/2017.

W firmach zorientowanych na marketing, konsumenci znajdują się w centrum uwagi, a rozpoznanie ich zachowań rynkowych i preferencji jest punktem wyjścia w procesie kształtowania strategii marketingowej. Organizacja, dzięki odpowiedniej strategii marketingowej, może lepiej dostosować się do swojego otoczenia, które jest kluczowym elementem zarządzania strategicznego. Dlatego w artykule rozważano kwestię zachowań konsumenckich w odniesieniu do festiwali. Pierwsza część artykułu zawiera krótki opis konsumentów festiwali muzycznych, filmowych i teatralnych w Polsce, a druga część w oparciu o badania ankietowe, opisuje zachowania rynkowe konsumentów usług kulturalnych. Autorzy zebrali dane do tego badania na próbie (N = 891) konsumentów pięciu polskich festiwali w roku 2016/2017.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies