Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Revitalizing public university innovativeness through learning organization

Tytuł:
Revitalizing public university innovativeness through learning organization
Rewitalizacja innowacyjności publicznego uniwersytetu poprzez organizację edukacyjną
Autorzy:
Subiyakto, Bambang
Widyanti, Rahmi
Basuki, -
Syaharuddin, -
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/953194.pdf
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Politechnika Częstochowska
Tematy:
learning organization
organizational innovativeness
public institution
higher education
organizacja nauki
innowacyjność organizacyjna
instytucja publiczna
szkolnictwo wyższe
Źródło:
Polish Journal of Management Studies; 2020, 21, 1; 369-381
2081-7452
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
It is well-recognized from various business sectors that learning organization occupies a significant role in boosting the performance of organizations and is employed for gaining competitive advantage. Despite many studies in this management topic, there is a dearth of studies investigating public Higher Education. This study aims at investigating the implementation of learning organization at the individual, group, and organizational levels and the relationship with organizational innovativeness among academics in Indonesian public universities. Statistical results analyzed with regression analysis from 170 academics indicate significant positive associations between all variables. The finding of this research emphasizes the urgency to manage knowledge-based assets to accomplish the integration of personal knowledge to the organizational level. On the top priority, to gain competitive advantage, the public universities should create opportunities for continuous learning as well as promote a principle of inquiry and dialogue. Being one of the most essential sources of knowledge creation, it is imperative for higher education to implant organizational learning to accomplish literary greatness to contend satisfactorily in an unpredictable situation.

Z różnych sektorów biznesu dobrze wiadomo, że organizacja ucząca się odgrywa znaczącą rolę w zwiększaniu wydajności organizacji i jest wykorzystywana do uzyskiwania przewagi konkurencyjnej. Pomimo wielu badań w tym temacie zarządzania, brakuje badań dotyczących publicznego szkolnictwa wyższego. Niniejsze badanie ma na celu zbadanie wdrożenia organizacji uczenia się na poziomie indywidualnym, grupowym i organizacyjnym oraz związku z innowacyjnością organizacyjną wśród naukowców na indonezyjskich uniwersytetach publicznych. Wyniki statystyczne analizowane za pomocą analizy regresji 170 naukowców wskazują na znaczące pozytywne powiązania między wszystkimi zmiennymi. Wyniki tych badań podkreślają pilną potrzebę zarządzania zasobami opartymi na wiedzy, aby osiągnąć integrację wiedzy osobistej z poziomem organizacyjnym. Nadrzędnym celem, aby uzyskać przewagę konkurencyjną, publiczne uniwersytety powinny stworzyć możliwości ciągłego uczenia się, a także promować zasadę dochodzenia i dialogu. Będąc jednym z najistotniejszych źródeł tworzenia wiedzy, konieczne jest, aby szkolnictwo wyższe zaimplementowało uczenie się organizacji, aby osiągnąć dużą zdolność do skutecznego radzenia sobie, w nieprzewidywalnych sytuacjach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies