Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Shock processes on railway vehicles with one-stage spring suspension

Tytuł:
Shock processes on railway vehicles with one-stage spring suspension
Procesy drgań w pojazdach szynowych z jednostopniowym zawieszeniem
Autorzy:
Marinov, B.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/952923.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Czytelnia Czasopism PAN
Tematy:
railway vehicles
vibration
optimization
pojazdy szynowe
drgania
optymalizacja
Źródło:
Archives of Transport; 2012, 24, 4; 477-496
0866-9546
2300-8830
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The influence of the shock processes on railway vehicles with one-stage spring suspension is analyzed in this paper. These processes are excited in normal operation. Kinetic energy is lost as a result of the shock loads. Expressions are derived to calculate the kinetic energy of the different units and of the railway vehicle as a whole. These expressions allow calculating the loss of the kinetic energy of the mechanical system. Another objective of this work is to solve optimization tasks. This optimization allows the parameters of the railway vehicle to be chosen so that the loss of kinetic energy to be minimal and the effective work of the transport vehicle to be guaranteed in normal operation.

W niniejszym artykule analizowany jest wpływ procesów drgań w pojazdach kolejowych z jednostopniowym zawieszeniem. Procesy te wzbudzane są w czasie normalnej pracy, a energia kinetyczna jest tracona w wyniku obciążeń udarowych. Wyrażenia są dedykowane do obliczania energii kinetycznej różnych jednostek oraz pojazdu kolejowego jako całości. Wyrażenia te umożliwiają obliczenie straty energii kinetycznej układu mechanicznego. Innym celem tej pracy jest rozwiązanie zadania optymalizacji. Optymalizacja ta umożliwia wybór parametrów pojazdu szynowego tak, aby strata energii kinetycznej była minimalna, a pojazd transportowy gwarantował efektywną pracę w normalnych warunkach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies