Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na wyzwania i zagrożenia, przed którymi stanęły instytucje pomocy społecznej w obliczu trwającej już drugi miesiąc pandemii COVID-19 w Polsce, ze szczególnym uwypukleniem niepokojących zjawisk i zachowań będących udziałem pracowników tych instytucji. Tekst, z jednej strony poparty przykładami pochodzącymi z doświadczeń osobistych i doniesień samych pracowników socjalnych, z drugiej zaś obserwacjami i refleksją autorki, może służyć przestrodze przed działaniami pochopnymi, chaotycznymi oraz godzącymi w morale i dobre imię instytucji pomocy społecznej. W obecnym bowiem szczególnie trudnym dla wszystkich czasie powinna zdać egzamin dojrzałości w zakresie odpowiedzialnego zarządzania, spójnej współpracy, wypracowywania efektywnych rozwiązań oraz swego misyjnego charakteru – służbie osobom potrzebującym.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00