The paper aims to present logistics solutions in Poland’s e-commerce market
using the example of the rapidly growing InPost SA Group. The group’s
development strategy focuses on the e-commerce market and the expansion of
services including innovative solutions. The subject literature, and documents and
information provided by the research subject, the InPost SA, are the sources used in
this study. The paper presents the specificities of the e-commerce sector, especially
courier services, express and parcel deliveries. Receivers of shipments in the
e-commerce market are a demanding group of customers, who continually pressure
the courier market operators to expand their range of services. The study also
identifies drivers of competitive advantage in the changing logistics services sector
associated with e-commerce.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00