Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

E-commerce market in Poland

Tytuł:
E-commerce market in Poland
Autorzy:
Rokicki, T.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/95081.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Tematy:
e-commerce
online store
Internet
e-handel
handel internetowy
sprzedaż on-line
Źródło:
Information Systems in Management; 2016, 5, 4; 563-572
2084-5537
2544-1728
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents the changes that have occurred on the e-commerce market in Poland. We examined both the supply side and the demand side of the market. Very fast development of this market was possible due to technological innovation, eg. mobile Internet and mobile applications. The e-commerce market includes online stores and area of finance, communications, logistics, marketing and electronic training. The online stores are the most important part of e-commerce. Turnover of e-commerce in Poland increased very quickly, because the rate of 15% per year. In 2014, the highest percentage of Internet shoppers were in the age group 25-34 years (59.9%) and the smallest in the group of 64-74 years (6.2%). The study concerned the years 2010-2014.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies