Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Change management in supply chains in the context of changes in demand

Tytuł:
Change management in supply chains in the context of changes in demand
Zarządzanie zmianami w łańcuchach dostaw w kontekście zmian w obszarze popytu
Autorzy:
Montwiłł, A.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/950315.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Tematy:
supply chain
management
change
łańcuch dostaw
zarządzanie
zmiany
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Problemy Transportu i Logistyki / Uniwersytet Szczeciński; 2015, 32; 35-50
1640-6818
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents issues related to change management in supply chains as a response to changes in demand from end customers or consumers. The modern economy foundation for the development of enterprises includes an ability to respond appropriately to changes in demand. Because supply chains have become one of very important components in achieving a competitive advantage of enterprises, a response to changes in the market must be a component in managing a supply chain as well as changes taking place in it. Depending on the nature of changes in demand, change management in demand for final products can relate to supply processes, production, distribution as well as logistic processes - both at the level of one supply chain participant and numerous supply chain participants.

W publikacji zaprezentowano zagadnienia związane z zarządzaniem zmianami w łańcuchach dostaw jako reakcja na zmiany w obszarze popytu po stronie klientów finalnych lub konsumentów. We współczesnej gospodarce podstawą rozwoju przedsiębiorstw jest między innymi umiejętność właściwej reakcji na zmiany po stronie popytu a skoro łańcuchy dostaw stały się jednym z bardzo ważnych elementów budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw to reakcja na zmiany na rynku musi być elementem zarządzania łańcuchem dostaw i zmianami w nim. Zarządzanie zmianami, w zależności od natury zmian po stronie popytu na produkty finalne, może dotyczyć procesów zaopatrzenia, produkcji, dystrybucji jak również procesów logistycznych zarówno na poziomie jednego z uczestników łańcucha jak również wielu z nich. Celem opracowania jest zaprezentowanie najważniejszych zagadnień z zarządzania zmianami w powyższych obszarach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies