Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena konkurencyjności roweru w systemie transportu publicznego Rzeszowa

Tytuł:
Ocena konkurencyjności roweru w systemie transportu publicznego Rzeszowa
Evaluation of competitiveness bike with regard to public transport in Rzeszow
Autorzy:
Jedynak, Z.
Szlachta, S.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/950296.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Tematy:
transport
transport miejski
województwo podkarpackie
public transport
Podkarpacie Province
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Problemy Transportu i Logistyki / Uniwersytet Szczeciński; 2014, 28; 63-76
1640-6818
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
[...]Celem artykułu jest ocena konkurencyjności roweru w systemie transportu publicznego miasta Rzeszowa. Struktura jego realizacji to uwarunkowania funkcjonowania miasta, charakterystyka miejskiego transportu publicznego, ocena konkurencyjności roweru. Zastosowana metoda badawcza to przegląd dostępnych opracowań statystycznych, pomiar bezpośredni oraz ocena wskaźnikowa konkurencyjności badanych środków pracy.[...]

Rzeszow is the largest city in south-eastern Poland; a city with county rights; capital of Podkarpackie region. The morphological structure of the city includes residential areas, business and services zones, industrial zones, communication areas and others, such as recreation areas, university campuses, military or religious grounds. The movement of people and goods in the zones and between zones is facilitated by means of the urban transport system, including a public transport subsystem. Rzeszow in recent years has strengthened the position of cycling. Its increase in importance is among others due to the expansion of the urban system of bicycle paths. Travelling by bike is desirable and supported the city authorities. It should be emphasized that the bike as a means of transport is commonly used for short-distance journeys; it allows the city's inhabitants to reach most places located within the city boundaries. Bike rides are of regular and irregular character, they satisfy the various needs of both the basic (e.g. commuting to work or school) and complementary (e.g. tourist trips) nature. The purpose of this article is to evaluate the competitiveness of the bike with regard to the public transport in the city of Rzeszow. The stages of its implementation is conditions for the functioning of the city, the characteristics of the urban public transport; assessment of the competitiveness of the bike. The applied method of research is an overview of the available statistical studies, direct measurement and ratio analysis.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies