Znajomość preferencji klientów jest podstawowym wymogiem tworzenia strategii
rynkowych przedsiębiorstw transportowych. W przewozach o charakterze publicznym
stanowi wręcz zasadniczą powinność organizatorów transportu. W artykule przedstawiono
szczegółowe wyniki badań ankietowych preferencji użytkowników pasażerskiego
transportu regionalnego, przeprowadzonych w 2012 roku na potrzeby grantu NCN.
Jako narzędzie badawcze wykorzystano ankietę. Zakresem badań objęto użytkowników
transportu regionalnego w województwie zachodniopomorskim (badania bezpośrednie
przeprowadzone przez ankieterów) oraz użytkowników transportu regionalnego w innych
regionach kraju (przez internet).
Knowledge about customers’ preferences is a fundamental requirement for creating
marketing strategies of transport companies. In a public transport it is an essential duty of
transport operators. This paper presents a detailed survey of user preferences in regional
passenger transport carried out in 2012 for the NCN research grant. Questionnaire has
been used as a research tool. The scope of research included regional transport users in
Western Pomerania region (direct examination conducted by interviewers) and regional
transport users in other regions of the country (through the Internet).
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00