Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dydaktyka online i semi-online: jak stosować technologie cyfrowe w nauczaniu filozofii i etyki

Tytuł:
Dydaktyka online i semi-online: jak stosować technologie cyfrowe w nauczaniu filozofii i etyki
Online and semi-online teaching ways: how to apply digital technologies in philosophical and sociomoral education
Autorzy:
Nowak, Ewa
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/950261.pdf
Data publikacji:
2012-12-16
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
ethics
semi-online teaching
moral and democratic education
digital inclusion
Źródło:
Filozofia Publiczna i Edukacja Demokratyczna; 2012, 1, 2; 24-43
2299-1875
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Internet access and semi-online teaching methods seem to be useful in a scientific and  technological education. How efficient they can be in a philosophical and sociomoral education? Experiencing of full inclusion and open discourse are preconditions of moral and democratic education. I show supporting opportunities for semi-online teaching by giving an exemple that is based o story from A. Schopenhauer.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies