The key objective of critical success factors is to filter out excessive information
reaching organizations so that management can focus on several most critical areas.
Both scholars and practitioners employ most frequently expert interviews as to identify critical success factors. The aim of this study is to show how quantitative methods can contribute to a more efficient critical success factors identification. This
study uses a sample of observations relating to 300 Polish crop producers in a
5-years period between 2013 to 2017. The findings of this study show clearly that
the lower the inventory levels the higher the profitability and the growth of sales
revenues of Polish crop producers.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00