E-commerce is one of the most important and fast-growing way of trading. The
obstacles common in traditional market seem to lose their meanin here. More and
more often the benefits given to the customers are remarkably alike among wide
range of stores providing their merchandise via e-commerce service. Those features
determinate the question in what way the customer’s loyalty to the particular online
store can be achieved and how the trust can be created and maintained. The main
aim of the paper is to analyze the case of an online store and its trust-building
strategies not related only with price of offered products, as well as presentation of
the results of adopted actions which were to ensure increase in sales and to build
strong market position of a multi-brand e-commerce retailer.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00