Socio-economic changes and evolving IT environment led to the emergence of
new mobility solutions, very popular in urban areas. New Mobility Services (NMS),
including Mobility-as-a-Service (MaaS) are now an integral part of short- and longdistance
transportation service portfolio in many countries and are offered both by
companies (public or private) and individual bidders. The challenge for the service
providers is now to adjust the business models of those solutions to the customers’
needs. The particular layers of designing MaaS solutions are crucial to meet the requirements
of users, especially young adults (Y generation), considered as the primary
target group for MaaS offer. Therefore, the study aims to examine the level of
awareness of the MaaS market offer and, in addition, a range of use of those solutions.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00