Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metodyka identyfikacji utrudnień i dysfunkcji występujących w pracy zdalnej w celu jej zhumanizowania

Tytuł:
Metodyka identyfikacji utrudnień i dysfunkcji występujących w pracy zdalnej w celu jej zhumanizowania
Methodology to Identify Impediments and Dysfunction Occurring in Teleworking in Order to Humanize It
Autorzy:
Makowiec, Marek
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/942934.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Tematy:
telepraca
gospodarka cyfrowa
utrudnienia i dysfunkcje występujące w pracy zdalnej
humanizowanie pracy zdalnej
teleworking
digital economy
difficulties and dysfunctions of remote work
humanizing telework
Źródło:
Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy; 2015, 44 cz. 1; 370-382
1898-5084
2658-0780
Język:
polski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W ramach opracowania, na podstawie przeprowadzonych badań opisano wpływ pracy zdalnej na człowieka identyfikując dysfunkcje pojawiające się w trakcie świadczenia telepracy domowej. Praca zdalna jest jedną z elastycznych form zatrudnienia i świadczenia pracy, która jest już stosowana od dawna w wielu podmiotach gospodarujących i w instytucjach w Stanach Zjednoczonych oraz Europie, coraz częściej znajdując zastosowanie w Polsce. W opracowaniu zaprezentowano autorską metodykę identyfikacji utrudnień i dysfunkcji występujących w pracy zdalnej, która może być praktycznie wykorzystywana jako narzędzie służące usprawnianiu organizacji telepracy domowej i eliminacji pojawiających się wszelkich znamion dehumanizacji.

In the framework of the study, the impact of telecommuting on a person was expounded on, by identifying dysfunctions that occur during the provision of home-based telework. . Telecommuting is one of the flexible forms of employment and labor supply which has been used for a long time in a number of entities and institutions in the United States and Europe, and is increasingly being used in Poland. The paper presents an original method of identifying difficulties and dysfunctions occurring in remote work which can be practically used as a tool for improving the organization of Work At Home/Telework and eliminating any emerging signs of dehumanization.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies