Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Personnel marketing in the social responsibility strategy building of scientific unit

Tytuł:
Personnel marketing in the social responsibility strategy building of scientific unit
Rola marketingu kadrowego w procesie budowania strategii społecznej odpowiedzialności jednostki naukowej
Autorzy:
Jarosławska-Sobór, Sylwia
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/941682.pdf
Data publikacji:
2015-09
Wydawca:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
Tematy:
csr
social responsibility
human capital
strategic management
scientific unit
społeczna odpowiedzialność
kapitał ludzki
zarządzanie strategiczne
jednostka naukowa
Źródło:
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych; 2015, 3(17); 37-54
2353-8414
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this paper has been discussed the meaning a human capital is performing in the CSR strategy building and the role of the personnel marketing in this situation. Dynamic changes in the company surroundings extorted a new look on intangible resources. Organizations understood human capital and social competences firmly influence on creating values of the organization, profits generating and achieving a competitive advantage in XXI century. Personnel marketing nowadays is the flagship for the CSR implementation and building a values of modern organization, especially such special like scientific unit. In this paper we found main values taken by the Central Mining Institute as a crucial for its importance for social responsibility. Analysis was made on the base of the Central Mining Institute experiences in the developing strategic CSR that took account special features of scientific organization.

Celem artykułu jest omówienie znaczenia, jakie pełni kapitał ludzki w procesie budowania strategii społecznej odpowiedzialności oraz roli, jaką ma do spełnienia w tej sytuacji marketing kadrowy. Dynamicznie zmieniające się otoczenie społeczne wymusiło nowy sposób spojrzenia na zasoby niematerialne. Organizacje zrozumiały, iż to właśnie kapitał ludzki i kompetencje społeczne istotnie wpływają na tworzenie wartości organizacji, generowanie zysków, a także na osiąganie przewagi konkurencyjnej w XXI wieku. Marketing kadrowy jest dziś kluczowym elementem w procesie implementacji idei CSR i budowaniu wartości współczesnego organizacji, szczególnie tak specyficznej jak jednostka naukowa. W artykule znajdziemy omówienie podstawowych wartości uznawanych przez Główny Instytut Górnictwa za kluczowe w kontekście ich znaczenia dla paradygmatu społecznej odpowiedzialności. Analiza taka została opracowana na podstawie doświadczeń Głównego Instytutu Górnictwa w rozwijaniu strategicznego CSR, który uwzględnia specyfikę Instytutu jako jednostki naukowej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies