Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Popularization of science as a marketing tool exemplified by „Paths of Copernicus” - a programme funded by the Ministry of Science and Higher Education

Tytuł:
Popularization of science as a marketing tool exemplified by „Paths of Copernicus” - a programme funded by the Ministry of Science and Higher Education
Popularyzacja nauki jako narzędzie marketingowe na przykładzie udziału w przedsięwzięciu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego „Ścieżki Kopernika”
Autorzy:
Piasecki, Adam
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/941665.pdf
Data publikacji:
2014-12
Wydawca:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
Tematy:
mining
Paths of Copernicus
popularization of science
promotion
research
scientific marketing
workshops
badania
górnictwo
marketing naukowy
popularyzacja nauki
promocja
Ścieżki Kopernika
warsztaty
Źródło:
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych; 2014, 4(14); 100-118
2353-8414
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article concerns the project Mine Surfers (2013-2014) carried out by the EMAG Institute of Innovative Technologies within a programme funded by the Ministry of Science and Higher Education. The authors present the positive marketing effects resulting from the project. In the case study, they describe the project against the backdrop of activities undertaken by other project teams. As well as the issues related to the execution of the project as such, focus was also placed on operations aiming for project promotion as well as popularising research and educational activities. Finally, the results of media monitoring with respect to the project are discussed.

Artykuł dotyczy projektu popularyzatorskiego „Górnictwo na fali” realizowanego w latach 2013-2014 w ramach przedsięwzięcia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego „Ścieżki Kopernika” przez Instytut Technik Innowacyjnych EMAG oraz pozytywnych efektów marketingowych związanych z realizacją projektu. W przedstawionym studium przypadku zaprezentowano projekt na tle działań podjętych przez inne zespoły projektowe. W artykule, oprócz kwestii związanych z merytoryczną realizacją projektu, położono nacisk na działania mające na celu promocję przedsięwzięcia i popularyzację działalności badawczej i dydaktycznej. Podsumowano również wyniki monitoringu mediów związanego z opisywanym przedsięwzięciem.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies