Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Neuromarketing – its role in building of brand, introduction of products innovation, and advertising messages

Tytuł:
Neuromarketing – its role in building of brand, introduction of products innovation, and advertising messages
Neuromarketing i jego rola w budowaniu marki, wprowadzaniu innowacji produktowych oraz w przekazach reklamowych
Autorzy:
Wrona, Katarzyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/941632.pdf
Data publikacji:
2014-03
Wydawca:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
Tematy:
market
advertising messages
brain research
brand
neuromarketing
products innovation,
badania mózgu
innowacje produktowe
marka
produkt
przekazy reklamowe
reklama
rynek
Źródło:
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych; 2014, 1(11); 81-101
2353-8414
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The goal of the article is to present the substance of the neuromarketing, its assumption and possibilities, as well as the method of research of the activity of consumer’s brains. Particular attention was paid to the use of neuromarketing research in branding, efficient marketing of new products and in building effective advertising messages. An article is also an attempt to show the possibilities of using methods of neuroimaging in improving marketing activities of scientific and research institutions.

Artykuł jest próbą prezentacji istoty neuromarketingu, jego założeń i możliwości oraz metod badania aktywności mózgu konsumentów. Szczególną uwagę zwrócono na zastosowanie badań neuromarketingowych w kreowaniu marki, sprawnym wprowadzaniu na rynek nowych, a zwłaszcza innowacyjnych produktów oraz w budowaniu skutecznych przekazów reklamowych. Artykuł stanowi także próbę pokazania możliwości zastosowania metod neuroobrazowania w usprawnieniu działań marketingowych instytucji naukowych i badawczych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies