Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

EXPLORING FLEXIBLE AND LOW-COST ALTERNATIVES TO FACE-TO-FACE ACADEMIC SUPPORT

Tytuł:
EXPLORING FLEXIBLE AND LOW-COST ALTERNATIVES TO FACE-TO-FACE ACADEMIC SUPPORT
Autorzy:
Dobozy, Eva
Pospisil, Romana
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/941251.pdf
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. IATEFL Poland Computer Special Interest Group
Tematy:
Self-directed flexible intervention
student engagement
learning design
net-generation
millennials
generation Y
Blackboard
LAMS
Camtasia
Źródło:
Teaching English with Technology; 2009, 9, 2; 73-92
1642-1027
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this paper we address some of the issues surrounding the use of educational technology solutions with first year net generation students in an introductory education studies unit. These issues include the need for more engaging learning experiences, the role of technology in supporting this need, and the possible mismatch between expectations and actual needs. The student usage and access of a low-cost, flexible alternative to face-to-face individual or group-based academic support was the focus of this case study. We describe our rationale and attempt to help students with their assignment requirements in a first year teacher education unit through the development of a small-scale self-directed intervention program, and report on student engagement with the model. Analysis of the data brings to light findings that have implications for policy design and shows a need for timely research to better inform lecturers of their students’ digital literacy, acceptance and access, and use of innovative learning designs. This also highlights the requirement for a greater awareness of the technologies that students embrace, the technologies that may pose a challenge and the differing needs of first year students to those of the more experienced learners.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies