Tytuł pozycji:
WEBQUESTS: HOW DO STUDENTS APPROACH THEIR INTEGRATION IN THE FOREIGN LANGUAGE CLASSROOM?
- Tytuł:
-
WEBQUESTS: HOW DO STUDENTS APPROACH THEIR INTEGRATION IN THE FOREIGN LANGUAGE CLASSROOM?
- Autorzy:
-
Fernández, Mª Victoria
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/941247.pdf
- Data publikacji:
-
2007
- Wydawca:
-
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. IATEFL Poland Computer Special Interest Group
- Źródło:
-
Teaching English with Technology; 2007, 7, 2
1642-1027
- Język:
-
angielski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
A good starting point for the foreign language teacher, bearing in mind the European Credit Transfer
System (ECTS), based on “learning” and “student focused”, would be to think of the possibility of
redesigning his teaching/learning environment so as to include, besides face-to-face sessions, the
Information and Communication Technologies (ICT). This pilot study assesses the attitude of 22 tertiary
students towards the integration of ICT, namely WebQuests, in the English as a Foreign Language (EFL)
classroom.