Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

WEBQUESTS: HOW DO STUDENTS APPROACH THEIR INTEGRATION IN THE FOREIGN LANGUAGE CLASSROOM?

Tytuł:
WEBQUESTS: HOW DO STUDENTS APPROACH THEIR INTEGRATION IN THE FOREIGN LANGUAGE CLASSROOM?
Autorzy:
Fernández, Mª Victoria
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/941247.pdf
Data publikacji:
2007
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. IATEFL Poland Computer Special Interest Group
Źródło:
Teaching English with Technology; 2007, 7, 2
1642-1027
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
A good starting point for the foreign language teacher, bearing in mind the European Credit Transfer System (ECTS), based on “learning” and “student focused”, would be to think of the possibility of redesigning his teaching/learning environment so as to include, besides face-to-face sessions, the Information and Communication Technologies (ICT). This pilot study assesses the attitude of 22 tertiary students towards the integration of ICT, namely WebQuests, in the English as a Foreign Language (EFL) classroom.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies