Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

HOW GOOD ARE ESL/EFL WEBSITES?

Tytuł:
HOW GOOD ARE ESL/EFL WEBSITES?
Autorzy:
Ciaffaroni, Maria Teresa
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/941186.pdf
Data publikacji:
2006
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. IATEFL Poland Computer Special Interest Group
Źródło:
Teaching English with Technology; 2006, 6, 4
1642-1027
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article features the review of three well known EFL/ESL websites, evaluated against some general criteria, based on SLA principles, and some specific ones, in order to find out whether the may provide any added value compared to currently published materials, as well as to highlight what they can actually offer learners. The article also sets out to discuss whether the Web has fulfilled any of the numerous promises it seemed to offer EFL/ESL learners when it first came around.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies