Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

IS FACEBOOK BENEFICIAL FOR WRITING PRACTICE? ECUADORIAN POLYTECHNIC STUDENTS SPEAK UP!

Tytuł:
IS FACEBOOK BENEFICIAL FOR WRITING PRACTICE? ECUADORIAN POLYTECHNIC STUDENTS SPEAK UP!
Autorzy:
Estrella Ibarra, Félix David
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/940911.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. IATEFL Poland Computer Special Interest Group
Tematy:
social media
Facebook
teaching writing
Źródło:
Teaching English with Technology; 2018, 18, 3; 3-17
1642-1027
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The study was set to understand students’ feelings when using Facebook as a platform for practicing writing skills. It could be determined that respondents appreciated and enjoyed working on Facebook. The general sense was that of having a low level of stress and anxiety while working online as their affective filter was reduced. Students were able to work at their own pace, anywhere they wanted, and they could communicate with each other, and the teacher if they had questions. The paired T-test resulted in a negative null hypothesis and, as a whole, the class improved by four percent.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies