Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Changes in the use of IT technologies by students of agricultural faculties

Tytuł:
Changes in the use of IT technologies by students of agricultural faculties
Zmiany w wykorzystaniu technologii informacyjnych przez studentów studiów o profilu rolniczym
Autorzy:
Lorencowicz, E.
Koszel, M.
Kocira, S.
Uziak, J.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/94054.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Inżynierii Rolniczej
Tematy:
computer use
internet use
computer program use
student
internet
komputer
Internet
program komputerowy
wykorzystanie
Źródło:
Agricultural Engineering; 2017, 21, 1; 69-76
2083-1587
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Research on the selected population of students with a standardized questionnaire method concerning the use of IT technologies has been carried out since 2008/09. Results for the data from the first and the last year of research (2009 and 2016) for agricultural students were compared. It was reported that students use IT technologies in the process of learning. Majority of students - 94% (2009) and 98% (2016) positively assessed the usefulness of these technologies in the learning process. The Internet was used mainly for communication (respectively in the investigated years 82.5% and 99.1%). Usefulness of the Internet in the process of studying was marked very high - in 2009 it was 51% positive answers and in 2016 - 77%.

Badania na wybranej populacji studentów metodą wywiadu standaryzowanego dotyczące wykorzystania technologii informacyjnych prowadzono od roku akademickiego 2008/09. Porównano wyniki dla danych z pierwszego i ostatniego roku badań (2009 i 2016) dla studentów studiujących w obszarach związanych z rolnictwem. Stwierdzono, że studenci wykorzystują technologie informacyjne w procesie studiowania. Większość studentów - 94% (2009) i 98% (2016) pozytywnie ocenia przydatność tych technologii w studiowaniu. Internet był wykorzystywany głównie do komunikowania się (odpowiednio w badanych latach 82,5% i 99,1%). Przydatność Internetu w procesie studiów oceniona została bardzo wysoko - w roku 2009 było to 51% odpowiedzi pozytywnych i w 2016 roku 77%.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies