Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozwój mowy i komunikacji dziecka z uszkodzonym słuchem

Tytuł:
Rozwój mowy i komunikacji dziecka z uszkodzonym słuchem
Autorzy:
Olempska-Wysocka, Magdalena
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/937603.pdf
Data publikacji:
2018-05-28
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
child with hearing impairment
deaf child
speech development
communication skills development
speech disorders
Źródło:
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej; 2016, 14; 115-135
2300-391X
Język:
polski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article treats on complexity of speech development, communication process of child with damaged hearing. Article emphasizes factors defining different language and communication competences. Hearing impairment leads to self-expression being delayed. Mentioned delays, could be quantitative (active and passive vocabulary, subordinate to the chronological age of the child) and qualitative (numerous, different disorders of articulation, semantic errors, problems with understanding simple commands).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies