Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Value of the Product as an Essence in Market Activity : Example from Passenger Aviation

Tytuł:
The Value of the Product as an Essence in Market Activity : Example from Passenger Aviation
Autorzy:
Antczak, Stefan
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/93216.pdf
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Akademia Sztuki Wojennej
Tematy:
product
value
passenger plane
manufacturer
carrier
aviation market
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Sztuki Wojennej; 2019, 3(116); 46-61
2543-6937
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the article, on the example of a civil passenger plane used in transport air services, the essence of the value of a marketing product in market activity was presented. In order to answer the question regarding the assessment of the value of a passenger plane, as a marketing product, by two parties - carriers and producers - the method of comparative analysis of available source data on basic technical and operational parameters of the selected civilian passenger aircraft models manufactured and delivered to the aviation market by the corporation Boeing.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies