In the article, on the example of a civil passenger plane used in transport air services, the essence of the value of a marketing product in market activity was presented. In order to answer the question regarding the assessment of the value of a passenger plane, as a marketing product, by two parties - carriers and producers - the method of comparative analysis of available source data on basic technical and operational parameters of the selected civilian passenger aircraft models manufactured and delivered to the aviation market by the corporation Boeing.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00