Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

GPU-based multi-layer perceptron as efficient method for approximation complex light models in per-vertex lighting

Tytuł:
GPU-based multi-layer perceptron as efficient method for approximation complex light models in per-vertex lighting
Autorzy:
Pietras, K.
Rudnicki, M.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/92844.pdf
Data publikacji:
2005
Wydawca:
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Tematy:
sky color
lighting model
GeForce FX
neural network
GPU
graphics processing unit
Źródło:
Studia Informatica : systems and information technology; 2005, 2(6); 53-63
1731-2264
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper describes a display method of the sky color on GeForce FX hardware. Lighting model used here is taken from “Display of the Earth taking into account atmospheric scattering” by Tomoyuki Nishita et.al., however this model is not the only suitable one in the proposed method.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies